Instituti i marteses ne te drejten romake krahasuar me rendin juridik shqiptar


Tema:   DALLIMI MIDIS INSTITUTIT TË MARTESËS NË TË DREJTËN ROMAKE ME ATË NË RENDIN JURIDIK SHQIPTAR

Përmbajtja
Titulli

Faqe
Hyrje………………………………….……………………………………………………..
3
Martesa dhe kushtet për lidhjen e saj………………...……………...………………….......
4
Efektet pasmartesore……...…………………….……...………………………….………..
5
Regjimi pasuror martesor…………………………………………………..……………….
6
Mbarimi i martesës……..…………………………..…...…………………………….…….
6
Konkluzione……………………………………………………………………….………..
8
Bibliografia……………………………………………………………………….…………

Download Link PDF:
http://adf.ly/3141184/hinstitucionesh
9


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete